[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 17-Sep-2008 18:29 Email | Share | | Bookmark
Terima kasih Mawi & Rashidee / Taman Burung

 



Terima kasih Mawi kerana telah sudi menandatangani foto yg dihasilkan oleh sahabat saya Rashidee
Terima kasih CD kerana telah menyampaikan salam abg Meor kepada Mawi dan bermurah hati memberi foto Mawi yg telah ditanda tangan oleh Mawi serta bertulis 'TO ABG MEOR' kepada abg


------------------------------------------------------------------------------------------







Gambar2 ini pula adalah sebahagian dari hasil tembakan saya di Taman Burung, KL bersama sahabat saya Mamatt, YaRt dan dua orang kawan mereka serta anak saya Meor Faisal baru2 ini

------------------------------------------------------------------------------------------


Terima kasih dan tahniah Yiyani kerana telah menjadi orang pertama memberi komen untuk entri kali ini. Selalu2 la singgah kat sini ye. Jom kita lihat apa yg ada kat fp Yiyani

-------------------------------------------------------------------------------------------



Terima kasih Fazarinna kerana beri award ni kat abg Meor. Sesungguhnya setiap pemberian yg abg Meor terima amat abg Meor hargai.



Sunday, 14-Sep-2008 17:20 Email | Share | | Bookmark
Norhaliza Love Khair

 







Kali ini giliran pengantin yg bernama Norhaliza & Khair pula mengisi dada fp saya.
Senang sekali berkerja dengan pasangan ini kerana keduanya begitu sporting dan memberikan kerjasama yang cukup baik sekali. Sewaktu saya memberikan perkhidmatan, saya diberikan layanan yang istimewa. Setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan. Semoga anda berdua berbahagia hingga ke penghujung nyawa. Terimalah sebahagian dari gambar sekitar perkahwinan Norhaliza dan Khair yang dapat saya persembahkan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------




Award ini saya hadiahkan buat sahabat2 semua yang belum lagi mengambilnya kerana sudi berkunjung ke fp ini serta sebagai tanda persahabatan yang kekal abadi. Silalah terima pemberian ikhlas ini dan letakkanlah di dada fp masing2 ye. Terima kasih atas sokongan anda semua.

-------------------------------------------------------------------------------------------


Tahniah! Sahabat saya Khairul Nizam (Krul) kerana telah menjadi tukang komen pertama untuk entri kali ini.Terima kasih kerana terus memberi sokongan terhadap saya. Sebagai menghargainya jom kita terjah pula ke fp Khairul Nizam dengan meng-klik gambar di bawah ini



------------------------------------------------------------------------------------------




Ini award dari Ina a.k.a. Ibu Irfan . Terima kasih Ina



Ini pula award dari sahabat utara Zai Kulim. Terima kasih Zai.


Tuesday, 9-Sep-2008 15:41 Email | Share | | Bookmark
Entri Selingan : Bazaar Ramadhan

 
 
 
View all 5 photos...







Pada 080908 daku telah melalui Medan Selera (berhampiran HKL), tersekat oleh kesesakan lalulintas di situ disebabkan oleh Bazaar Ramadhan yg diadakan berhampiran Medan Selera itu. Oleh kerana sudah hampir setengah jam tak dapat meneruskan perjalanan maka dakupun mengambil keputusan ketepi, lalu parking kereta. Kebetulan daku membawa kamera cari makanku dan dakupun merakamkan beberapa keping gambar Bazaar Ramadhan. Inilah saja yg dapat ku'tembak'. Jom layan


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tahniah Sis Watie kerana telah menjadi komentar pertama untuk entri kali ini. Jom kita bertandang ramai2 ke fotopages Sis Watie dengan meng-klik gambar di bawah ini




-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Award ini saya hadiahkan buat sahabat2 semua kerana sudi berkunjung ke fp ini.
Gantungkanlah di rumah masing2 ye. Terima kasih atas sokongan anda semua.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Award ini pula dari srs feqah . Terima kasih daun keladi ye feqah



Award ini pula dari Wawa . Terima kasih daun keladi juga ye Wawa



Thursday, 4-Sep-2008 13:16 Email | Share | | Bookmark
Fireworks

 
 
 
View all 10 photos...











Entry kali ni entry adalah fireworks (pertandingan bunga api terakhir di PICC, Putrajaya) pada hari jumaat 29 ogos 2008. Saya telah pergi bersama farid,Eayda & Ard dan azril cdma
Menembak bunga api agak sukar untuk mendapatkan hasil yg perfect. Tapi takpe, bila dah biasa nanti insyaAllah akan bertambah baik hasilnya

Selepas selesai pertunjukan bunga api tu kami ber-TT di Hassan Cafe Cyberjaya pula.. ehe kat sana kami makan dan minum sambil sembang2 pasal fotografi dan membuat beberapa percubaan CLS. Di penghujung TT itu tanpa saya sedari Ard telah membayar apa yg kami makan. Alahai .. terima kasih ye Ard. Lain kali saya belanja pula. So, terimalah hasil tembakan yg tak seberapa ini. Layannn

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekali lagi Meor Faisal telah menjadi komentar pertama. Terima kasih anakku. Apapun .. jangan asyik berinternet je .. buku dan homework perlu diutamakan tau


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kad dari WanZee. Terima kasih WanZee



Monday, 1-Sep-2008 15:10 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menjalani Ibadah Puasa

 
 


*Gambar2 masjid di atas ni saya shoot ketika berada di Jerantut, Pahang baru2 ini.

Saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat sahabat dan kenalan yg sentiasa menyokong kerjaya saya. Semoga ibadah kita pada tahun ini lebih bermakna. Saya memohon kemaafan andainya sepanjang kita berkenalan, berjumpa, bergaul, bergurau ada kata2 dan perlakuan saya yg tidak manis dan ter-over. Maaf zahir dan batin. Sesungguhnya saya sayang anda semua.

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄


Tahniah! Kerana menjadi komentar pertama.Terima kasih kerana tetap sudi singgah walaupun sesibuk manapun. Begitulah sahabat saya Khairul Nizam. Sebagai menghargainya jom kita sama2 singgah ke fp Khairul Nizam dengan meng-klik gambar di bawah ini



▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Award di bawah ini dari Rinz Zura. Terima kasih banyak. Award ini akan kekal kat fp saya ini.


▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Award ini pula dari Tutie Dahlia Terima kasih banyak Tute. Award ini juga akan kekal di fp saya.


▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Hadiah ini pula dari Juhalens Studio


Quote:

Dibuat oleh: antownholic.blogspot.com, reskitrianto.blogspot.com, bashrie.blogspot.com,juzzyouandme.blogspot.com, sweethoney, sofiaroxy, darleeluv, a gift fRoM hEaRt, a gift from azza, sejenak bersamaku, cherita dapur, kaklin, cekdesam, Jeff, Mr. Bye, JuhaLens, Meorjay

Ni Arahan Nya…

1. Copy Gambar Kat Atas Tu Dan Post Kat Blog Kalian
2. Teruskan Mencari Mangsa Seramai 5 Org..(Nak Lebih Pun Takpe)
3. Setelah Mengenalpasti Mangsa Yg Sesuai, Sila Tinggalkan Pesanan Di Blog Mereka
4. Lastly, Jgn Lupa Tempek Url Kalian Sebelah Url Saya Tuh...

Mereka-Mereka Yang Terpilih Adalah Seperti Berikut:-

1) Wak Kumis
2) Pemancing Ikan
3) Sitione
4) ~~ciklinn~~
5) Ahmad Syafiq Akram


[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net